پذیرش مقاله شرکت فناوران پایش صنعت متین در سومین سمینار ملی پایش وضعیت و عیب‌یابی تجهیزات با محوریت هوش مصنوعی

اخبار پارک
19 مهر 1403
پارک علم و فناوری هرمزگان
پذیرش مقاله شرکت فناوران پایش صنعت متین در سومین سمینار ملی پایش وضعیت و عیب‌یابی تجهیزات با محوریت هوش مصنوعی

blank

پذیرش مقاله شرکت فناوران پایش صنعت متین  با عنوان “عیب یابی ترانسفورماتور کوره قوس الکتریکی 140 (EAF) مگاولت آمپر فولاد هرمزگان بعد از نصب با استفاده از آنالیز گازهای محلول در روغن” در سومین سمینار ملی پایش وضعیت و عیب‌یابی تجهیزات با محوریت هوش مصنوعی استان یزد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم وفناوری هرمزگان، سومین سمینار پایش وضعیت و عیب‌یابی تجهیزات، به میزبانی شرکت فولاد آلیاژی ایران در یزد آغاز به کار کرد.

این سمینار ملی تخصصی و آموزشی، با محوریت «تأثیر هوش مصنوعی در آینده پایش وضعیت»، از ۱۷ مهرماه در مرکز همایش‌های میلاد نور یزد برگزار شد.

هدف از برگزاری این همایش را ایجاد بستری برای تبادل اطلاعات و افکار میان جامعه مهندسی و فراهم کردن فرصتی برای هم‌اندیشی و تحول در تکنیک‌های پایش وضعیت بود.

گفتنی است در این رویداد دو روزه بیش از ۶۵۰ نفر از سراسر کشور و از صنایع بزرگ حضور یافتند تا به تبادل اطلاعات و آموزش در زمینه پایش وضعیت بپردازند. همچنین در این سمینار ۲۲ کارگاه آموزشی برگزار شد که ۳ کارگاه با حضور اساتید خارجی و ۱۹ کارگاه دیگر با حضور اساتید داخلی، به منظور تبادل تجربیات در حوزه پایش وضعیت برگزار گردید.

لازم به ذکر است در حاشیه این سمینار یک نمایشگاه تخصصی که با حضور ۵۰ غرفه از شرکت‌های فعال در حوزه‌هایی همچون تولیدکنندگان روانکارها، ارتعاشات، نرم‌افزارهای تخصصی و سایر صنایع مرتبط، به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام:/

 

درباره نویسنده

روابط عمومی و امور بین الملل

نویسنده : روابط عمومی و امور بین الملل

پارک علم و فناوری هرمزگان