تفاهم نامه پارک علم و فناوری و صبا فولاد خلیج فارس در راستای توسعه اکوسیستم فناوری منعقد می شود

اخبار پارک
13 اردیبهشت 1402
پارک علم و فناوری هرمزگان
تفاهم نامه پارک علم و فناوری و صبا فولاد خلیج فارس در راستای توسعه اکوسیستم فناوری منعقد می شود

تفاهم نامه پارک علم و فناوری و صبا فولاد خلیج فارس در راستای توسعه اکوسیستم فناوری منعقد می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری هرمزگان؛ معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری هرمزگان در نشست مشترک با مهندس فردانی مدیر تحقیق و توسعه شرکت صبا فولاد خلیج فارس که با حضور مدیر موسسات و بازاریابی و مشاور فناوری فناوری پارک برگزار گردید ضمن تشریح خدمات پارک و همچنین معرفی دستاوردهای شرکت های دانش بنیان فعال و مستقر در هرمزگان گفت:استفاده از خدمات پارک فناوری برای صنایع فولاد مزایایی متعدد دارد. از جمله دسترسی به فناوری‌های جدید، ارتباط با شرکت‌های دیگر، پشتیبانی فنی و کاهش هزینه‌ها.

وی بیان داشت: با استفاده از خدمات پارک فناوری، صنایع فولاد به دسترسی به فناوری‌های جدید و نوآورانه دست پیدا می‌کنند و می‌توانند از آن‌ها برای بهبود روش‌های تولید و کاهش هزینه‌ها استفاده کنند.

معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری هرمزگان گفت: صنایع فولاد با شرکت در پارک فناوری، می‌توانند با شرکت‌های دیگر در ارتباط باشند و با تبادل تجربیات و دانش، روش‌های بهتری برای تولید و بهبود کیفیت محصول خود پیدا کنند.

وی تصریح کرد:با استفاده از خدمات پارک فناوری، صنایع فولاد می‌توانند از پشتیبانی فنی برخوردار شوند و با مشکلات فنی خود مواجه شده و به راحتی آن‌ها را حل کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: با استفاده از فناوری‌های جدید و نوآورانه، صنایع فولاد می‌توانند هزینه تولید را کاهش داده و سود بیشتری را برای خود به دست آورند.

ندا بهمنی مدیر موسسات و بازاریابی پارک علم و فناوری نیز در این جلسه گفت: پارک‌های فناوری نقش بسیار مهمی در توسعه صنایع فولاد دارند البته این مهم نیازمند تعاملات دوجانبه میان صنایع فولاد و شرکت های دانش بنیان است.

وی گفت:توسعه فناوری یکی از راهکار های تحقق اهداف در صنایع فولاد است. پارک‌های فناوری با ایجاد محیطی مناسب برای توسعه فناوری، به شرکت‌های فولاد کمک می‌کنند تا فناوری‌های جدید و نوآورانه را کشف کرده و آن‌ها را به کار خود اضافه کنند.

بهمنی تصریح کرد: توسعه کسب و کار یکی دیگر از مواردی است که پارک توانایی تسهیلگری در آن را دارد. پارک‌های فناوری با ایجاد فضای کارآفرینی، به شرکت‌های فولاد کمک می‌کنند تا کسب و کار خود را گسترش دهند و با شرکت در برنامه‌های آموزشی و رویدادهای شبکه‌سازی، با شرکت‌های دیگر در ارتباط باشند.

مدیر موسسات و بازاریابی پارک با بیان اینکه افزایش تولید و بهبود کیفیت نیز بخشی از توانایی شرکت های فعال حوزه فناوری می باشد بیان کرد: با استفاده از فناوری‌های جدید و نوآورانه، شرکت‌های فولاد می‌توانند تولید خود را افزایش داده و کیفیت محصولات خود را بهبود بخشند.

وی افزود: با استفاده از فناوری‌های جدید و نوآورانه، شرکت‌های فولاد می‌توانند هزینه تولید را کاهش داده و سود بیشتری را برای خود به دست آورند.

بهمنی در پایان گفت: پارک‌های فناوری با جذب سرمایه‌گذاران، به شرکت‌های فولاد کمک می‌کنند تا برای توسعه کسب و کار خود، منابع مالی لازم را جذب کنند.

انتهای پیام:/

درباره نویسنده

روابط عمومی و امور بین الملل

نویسنده : روابط عمومی و امور بین الملل

پارک علم و فناوری هرمزگان