سرپرست مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری هرمزگان منصوب شد

اخبار پارک
15 آذر 1401
پارک علم و فناوری هرمزگان
سرپرست مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری هرمزگان منصوب شد

با حکم دکتر علیرضا نصیری سرپرست مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری هرمزگان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری هرمزگان؛ در حکم انتصاب آمده است:

جناب آقای صادق صمصام پور

با سلام و احترام؛

نظر به تعهد، دانش، شایستگی و تجارب ارزنده علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری هرمزگان  منصوب می شوید.

به توجه به ماموریت مهم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در توسعه فرایندنوآوری و گسترش زیر ساخت های فناوری و کارآفرینی از طریق ایجاد نظام هماهنگ و منسجم، از جنابعالی انتظار می رود که با مشارکت و ایفای نقش موثر در ارتقای زیست بوم نوآوری و کار آفرینی منطقه، در زمینه توسعه کسب و کارهای دانش بنیان و حضور آنان در بازارهای فرا منطقه ای، ملی و بین المللی اهتمام ویژه صورت پذیرد.در این راستا از وظایف مهمحضرتعالی جلب همکاری و مشارکت همه نیروهای توانمند و باانگیزه، برای حل مشکلات پیش روی توسعه کسب و کارهای دانش بنیان در راستای تحقق اهداف و رسالت های پارک در توسعه فناوری، نهادها و خدمات مربوطه می باشد.

امید است با اتکال به خداوند متعال همه توان خود را در جهت تحقق اهداف و اجرای برنامه های علمی و فناوری بااستفاده از تمامی ظرفیت ها و همکاری و مساعی نیروهای خلاق و با انگیزه موجود در پارک علم و فناوری بکار گیرد.

انتظار می رود با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف محوله را بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های ارائه شده به مجلس محترم شورای اسلامی به انجام رسانید. بایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، راهبرد های دولت و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، در مراکز دولتی و خصوصی نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید. دوام توفیقات شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

با آرزوی توفیق الهی

علیرضا نصیری

رئیس پارک

درباره نویسنده

روابط عمومی و امور بین الملل

نویسنده : روابط عمومی و امور بین الملل

پارک علم و فناوری هرمزگان