نمایشگاه «فرهنگ ایران زمین» در کیش آغاز به کار کرد

اخبار پارک
14 شهریور 1401
پارک علم و فناوری هرمزگان
نمایشگاه «فرهنگ ایران زمین» در کیش آغاز به کار کرد

نمایشگاه فرهنگ ایران زمین با حضور مقامات کشوری و استانی و با هدف معرفی فرصت‌های گردشگری و تحکیم قرابت‌های فرهنگی میان کشورهای منطقه، در جزیره کیش آغاز به کار کرد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری هرمزگان، نخستین دوره نمایشگاه «فرهنگ ایران زمین» ۱۴ تا ۱۷ شهریور در محل «نمایشگاه بین‌المللی کیش» با همکاری پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، در حال برگزار است.

 

نمایشگاه «فرهنگ ایران‌زمین» فرصتی برای تحکیم قرابت‌های فرهنگی، پیوندهای معنوی، معرفی فرصت‌های گردشگری و ایجاد شبکه گردشگری میان کشورهای منطقه است که حلقه اتصال این مسیر، جزیره کیش خواهد بود.

 

معرفی اقلیم، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، خدمات و تجهیزات هتلی، مد و پوشاک اقوام ایرانی، خوراکی‌های محلی، گردشگری E-commerce و برگزاری دوره‌ها و پنل‌های تخصصی در حوزه فرهنگ، گردشگری و راهکارهای توسعه بازار، کافه سرمایه (مکانی برای ملاقات غرفه‌داران با سرمایه‌گذاران برای توسعه محصولات)، رقابت بین استارتاپ‌های فرهنگی-گردشگری با همکاری صندوق شکوفایی و نوآوری ریاست‌جمهوری از جمله محورها، برنامه‌ها و رویدادهای این نمایشگاه است.

 

برگزارکنندگان این نمایشگاه اعلام کرده‌اند: در تلاشند زمینه حضور مقامات رسمی در حوزه گردشگری و فرهنگ و شرکت‌های مرتبط از کشورهای منطقه را فراهم کنند. برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌های لازم برای حضور غرفه‌دارانی از کشورهای عضو اکو و کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله کشور عمان و قطر انجام شده است.

لازم به ذکر است چهار شرکت فناور و دانش بنیان شیک شیلاپوش فعال در زمینه مد و پوشاک، گوهر پیک شفا فعال حوزه درمان و گردشگری سلامت، بوم وند شرکت فعال در زمینه گردشگری و اشتراک گزاری تجربه های گرشگری و زیست فناوران سبز دریا که تنها شرکت دانش بنیان مشارکت کننده در نمایشگاه می باشد و در حوزه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی و محصولات درمانی بر پایه جلبک دریایی است به نمایندگی از پارک علم و فناوری هرمزگان نیز در این رویداد فرهنگی مشارکت دارند.

 

انتهای پیام:/

درباره نویسنده

روابط عمومی و امور بین الملل

نویسنده : روابط عمومی و امور بین الملل

پارک علم و فناوری هرمزگان