پیام تبریک رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان به مناسبت آغاز هفته دولت

اخبار پارک
02 شهریور 1401
پارک علم و فناوری هرمزگان
پیام تبریک رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان به مناسبت آغاز هفته دولت

 

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم کشور تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری هرمزگان، در متن پیام تبریک علیرضا نصیری آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوم تا هشتم شهریور ماه را به یاد شهدای والا مقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، “هفته دولت” نامیده‌اند تا ضمن گرامیداشت مقام عظمای این بزرگمردان که اسوه مبارزه، خدمت، صداقت و شرافت هستند، از خدمات، زحمات، کار و سعه صدر کارگزاران دولت قدردانی گردد.

شهیدان گرانقدر باهنر و رجایی به‌عنوان نماد و مظهر بارز ساده زیستی، تعهد، تخصص و اخلاص و خدمت صادقانه، الگوی عملی توانمند و خدمت به جامعه در فصل جدیدی از زندگی سیاسی کشور به بهترین شکل و سیاق ایفای نقش کردند تا آرمان‌های انقلاب را به منصه ظهور برسانند.

ادامه‌دهندگان راه شهدا و امام، امروز با اهتمام به پیگیری و احقاق اهداف بلند و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و امام راحل، با سخت‌کوشی مضاعف و عمل صادقانه در عرصه خدمت به مردم گام برداشته و عزت و سربلندی کشور مرهون حضور نیروها و انسان‌های متعهدی است که در هر شرایطی بر وظیفه انسانی و دینی خود تأکید می‌نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد، به ویژه کارکنان و کارگزاران دولت در استان هرمزگان تبریک عرض نموده و موفقیت، سربلندی و توفیق خدمت بیش از پیش همه نیروهای مردمی و ولایی را در تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

 

علیرضا نصیری

رئیس پارک

درباره نویسنده

روابط عمومی و امور بین الملل

نویسنده : روابط عمومی و امور بین الملل

پارک علم و فناوری هرمزگان