انعقاد تفاهم نامه اشتغال های دانش بنیان و پژوهش های کاربردی توسط پارک علم و فناوری و اداره کل بهزیستی هرمزگان

اخبار پارک
18 خرداد 1401
پارک علم و فناوری هرمزگان
انعقاد تفاهم نامه اشتغال های دانش بنیان و پژوهش های کاربردی توسط پارک علم و فناوری و اداره کل بهزیستی هرمزگان

تفاهم نامه اشتغال های دانش بنیان و پژوهش های کاربردی فی مابین اداره کل بهزیستی استان هرمزگان و پارک علم و فناوری استان منعقد گردید .

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری هرمزگان؛ به منظور استفاده از ظرفیت های آموزشی و خدماتی دو دستگاه، شناسایی کارآفرینان حوزه علم و فناوری ، صاحبان ایده و معرفی مددجویان ، تفاهم نامه اشتغال های دانش بنیان و پژوهش های کاربردی فی مابین اداره کل بهزیستی استان هرمزگان و پارک علم و فناوری استان منعقد گردید .

علی فتی در این جلسه ضمن تاکید بر توجه به نیازهای فناورانه کشور و استان گفت: جامعه تحت پوشش بهزیستی بخش بزرگی از اجتماع را تشکیل می دهند و نیازمند حمایت های بیشتر می باشد.

وی افزود نسبت به وضعیت بهزیستی استان شناخت کاملی داریم و برای رفع نیازهای قشر آسیب پذیر جامعه تمام تلاش خود را بکار می بندیم.

گفتنی است در این تفاهم نامه که به امضای سامیه جهانشاهی سرپرست اداره کل بهزیستی  و علی فتی رئیس پارک علم و فناوری رسید، طرفین در خصوص شناسایی شاغلین و افراد نوآور واجد شرایط و معرفی به پارک، پیش‌بینی آمار و اطلاعات متقاضیان واجد شرایط اشتغال دانش بنیان، اولویت دادن به حمایت از ایده های نوآور و فناور مددجویان متعهد گردیدند.

 

فراهم نمودن ساز و کار و تمهیدات لازم به منظور حمایت از ایده های نوآور و فناور، حمایت از پایان نامه های ارشد و رساله های دکترای نوآور یا فناور دانشجویان (فرزندان مددجویان ) و همکاری در ایجاد و توسعه واحدهای فناور با هدف توسعه اقتصادی مددجویان بهزیستی بخشی دیگر از تعهدات طرفین بود .

 

انتهای پیام:/

درباره نویسنده

روابط عمومی و امور بین الملل

نویسنده : روابط عمومی و امور بین الملل

پارک علم و فناوری هرمزگان