رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان از مرکز رشد میناب بازدید کرد

اخبار پارک
05 بهمن 1400
پارک علم و فناوری هرمزگان
رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان از مرکز رشد میناب بازدید کرد

blank

رئیس و معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری هرمزگان از مرکز رشد میناب بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل  پارک علم و فناوری هرمزگان: علی فتی در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش های مجدانه فناوران و نوآوران حوزه شرق هرمزگان به مرکزیت میناب گفت: شرق استان ظرفیت های بالقوه زیادی در حوزه فناوری و علوم کاربردی بر پایه دانش دارد.

وی افزود: مرکز رشد میناب آمادگی دارد این ظرفیت های بالقوه را به بالفعل تبدیل نماید و موجب گسترش کسب و کارهای دانش محور شود.

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان بیان کرد: در تلاش هستیم امکانات بیشتری در حوزه شرق گسیل نماییم و حمایت های مادی و معنوی پارک علم و فناوری را از شرکت ها و نوآوران در منطقه مورد نظر افزایش دهیم، از طرفی انتظار داریم این شرکت ها نیازهای فناورانه دستگاه های اجرایی و صنایع و کسب و کارهای بخش خصوصی و حتی نیازهای مردم را برطرف نمایند.

رئیس مرکز رشد میناب نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارش عملکرد گفت: شرق هرمزگان مستعد سرمایه گذاری در حوزه کسب و کارهای نوآورانه می باشد.

وی افزود: شرکت های مستقر در مرکز رشد میناب در حال حاضر بخشی از نیازهای فناورانه استان را فراهم نموده اند به خصوص در بخش هوشمندسازی خدمات خوزه بهداشت و درمان.

رسول اعتمادی بیان داشت:اقتصاد بر پایه دانش پایدار و سودآور است و امیدواریم نسل جوان از این ظرفیت بهره برداری لازم را انجام دهند.

گفتنی است در این بازدید دکتر قادری معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری هرمزگان نیز حضور داشتند.

blank blank

درباره نویسنده

روابط عمومی و امور بین الملل

نویسنده : روابط عمومی و امور بین الملل

پارک علم و فناوری هرمزگان