رویداد ایده گاه کسب و کارهای تولیدی

اخبار پارک
25 اسفند 1399
پارک علم و فناوری هرمزگان
رویداد ایده گاه کسب و کارهای تولیدی

رویداد ایده گاه کسب و کارهای تولیدی در پارک علم و فناوری هرمزگان برگزار شد .
دبیراجرایی رویداد ایده گاه گفت: ایده گاه یک رویداد آموزشی_تجربی است که در آن ایده پردازان و کسب و کارهای در یک فضای رقابتی، ایده ها ویا کسب و کار موجود خود را به متخصصین و فعالین مرتبط با موضوع، داوران و تماشاگران ارائه می دهد.
با اشاره به اینکه این رویداد توسط پارک علم و فناوری هرمزگان، صندوق پژوهش و فناوری هرمزگان، شرکت شهرک های صنعتی، سنجش دانش صنعت جنوب و خانه نارنجی برگزار می شود، عنوان کرد: این رویداد یک فرصت برای کسب و کارهای تولیدی است که محصولات، خدمات و چشم اندازهای خود را به داوران، سرمایه گذاران و تماشاگران ارائه کنند.
در این رویداد ۲۰ کسب و کار ارائه خودشان را در سه دقیقه به نمایش گذاشتند و بعد از مشورت هیئت داوران از بین ۲۰ کسب و کار پنج کسب و کار به مرحله بعد راه یافتند.
خانم ندا بهمنی کارشناس موسسات پارک علم و فناوری، آقای توانگری مدیر شرکت سنجش دانش صنعت جنوب، آقای دکتر پور علی مردان رئیس صندوق پژوهش و فناوری هرمزگان  و آقای نادری پور مدیر بیمه معلم به عنوان داور در این رویداد حضور داشتند.
در این مرحله هر کسب و کار ده دقیقه فرصت داشت تا ارائه کاملتری به نمایش بگذارد در ادامه ۱۰ دقیقه پرسش و پاسخ داوران از ارائه دهندگان آغاز شد و داوران و سرمایه‌گذاران سوالات خود را مطرح کردند.
همچنین این رویداد با حضور سرمایه گذاران بود که چک نمادین سرمایه گذاری را به کسب و کارها اختصاص دادند.
در پایان این رویداد آقای دکتر علیرضا نصیری از شرکت دی نیهاد کاپیتان در جایگاه نخست، خانم دکتر کرمستجی از شرکت زیما نوین تجهیز هرمز در جایگاه دوم و خانم مهندس هاکی از شرکت چوب بتن الکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.
تیم های اول تا سوم این رویداد به ترتیب مبالغ پنج میلیون تومان، سه میلیون تومان و یک میلیون تومان و همچنین مبلغ سی میلیون تومان خدمات کلینیکی شرکت شهرک های صنعتی دریافت کردند.

درباره نویسنده

admin

نویسنده : admin

پارک علم و فناوری هرمزگان