پارک علم وفناوری هرمزگان بر جایگاه سوم پایش کیفیت خدمات الکترونیکی و سامانه های موسسات آموزشی و پارک های کشور تکیه زد

اخبار پارک
11 شهریور 1404
پارک علم و فناوری هرمزگان
پارک علم وفناوری هرمزگان بر جایگاه سوم پایش کیفیت خدمات الکترونیکی و سامانه های موسسات آموزشی و پارک های کشور تکیه زد

مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی و مسئول روابط عمومی، از رتبه‌بندی و ارزیابی اخیر پارک علم و فناوری خبر داد که در اولین دوره پایش کیفیت خدمات الکترونیکی و سامانه‌ها، مؤسسات آموزش عالی و پارک‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت عتف شرکت داشته است.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری هرمزگان، خضری اعلام کرد: بر اساس نتایج ارزیابی که توسط اداره کل فناوری اطلاعات، هوشمندسازی و امنیت فضای مجازی انجام شد، پارک علم و فناوری هرمزگان موفق به کسب جایگاه سوم در میان 30 پارک و واحد فناوری ارزیابی‌شده گردید.

این مقام مسئول گفت: این دستاورد نشان‌دهنده تلاش هدفمند و اهتمام ویژه مجموعه پارک در ارتقای کیفیت خدمات و ارائه محتوای موثر در درگاه‌های الکترونیکی است.

وی افزود: ما در شاخص‌های کلان مختلف امتیازات قابل‌توجهی کسب کردیم؛ از جمله کسب امتیاز 21 درصد در شاخص ارائه محتوای درگاه (پرتال)، 53 درصد در شاخص فناوری و 48 درصد در شاخص ارائه خدمات الکترونیکی که همه آنها نتیجه برنامه‌ریزی دقیق، همکاری نزدیک کارکنان و پیگیری مستمر برای بهبود کیفیت خدمات است.

خضری بیان داشت: کسب امتیاز 40 درصد در شاخص های کلان(زیرساخت و سرمایه نیروی انسانی) نیز از دیگر دستاوردهای این پارک می باشد.

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان نیز با تاکید بر ضرورت استمرار این روند گفت: هدف ما ارتقای مداوم شاخص‌ها، تقویت زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذاری در نیروی انسانی است تا پارک بتواند خدماتی شایسته به جامعه علمی و فناور منطقه ارائه دهد. از همه همکاران و واحدهای ذی‌ربط که در این مسیر همکاری و همراهی کردند قدردانی می‌کنم و امیدوارم با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش جمعی، شاهد ارتقای بیشتر وضعیت پارک باشیم.

در پایان، نصیری اظهار داشت که نتایج تفصیلی ارزیابی همراه با فایل‌های الکترونیکی مرتبط در اختیار پارک قرار گرفته و اقدامات لازم برای ارتقا و اصلاح نقاط مورد نیاز در دست اجراست تا در دوره‌های آتی رتبه‌های بالاتری کسب شود.

این مقام مسئول بیان داشت: در حوزه دولت هوشمند در مجموعه های فناوری کشور اقدامات ارزنده ای صورت می پذیرد که قابلیت تعمیم و تکثیر به سایر نهاد ها نیز می باشد.

رئیس پارک علم وفناوری هرمزگان بیان کرد: از جمله مزیت های هوشمندسازی فرآیندها، مدیریت زیرساخت ها، منابع، نیروی انسانی و خدمات با حداقل نیروی انسانی است. به گونه ای که پارک علم وفناوری هرمزگان تنها با 37 نفر نیروی در جایگاه های اداری و غیر اداری در حال خدمات دهی می باشد.

وی در پایان بیان داشت این موفقیت با حمایت واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم وفناوری هرمزگان با ارائه داده های صحیح و صادقانه به دست آمده است و جا دارد از این عزیزان که سرمایه های انسانی کشور می باشند تقدیر و تشکر نماییم.

انتهای پیام:/

درباره نویسنده

روابط عمومی و امور بین الملل

نویسنده : روابط عمومی و امور بین الملل

پارک علم و فناوری هرمزگان