کارگاه آموزشی حرکت به سمت بازارهای جهانی به کمک یادگیری مهارت های نرم برگزار شد

اخبار پارک
25 اردیبهشت 1402
پارک علم و فناوری هرمزگان
کارگاه آموزشی حرکت به سمت بازارهای جهانی به کمک یادگیری مهارت های نرم برگزار شد

کارگاه آموزشی حرکت به سمت بازارهای جهانی به کمک یادگیری مهارت های نرم با حضور  فیلیپ کاررا مدرس حوزه مشاوره بین المللی در زمینه تجارت و دانشگاه، شرکت های دانش بنیان، دانشجویان و اساتید دانشگاه در محل پارک علم و فناوری هرمزگان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری هرمزگان؛ معاون فناوری و پشتیبانی پارک ضمن خیرمقدم و عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: آموزش پایه و اساس کارآفرینی و نوآوری است.

وی افزود:کسب مهارت در حوزه کارآفرینی، آموزش و یادگیری مهارت‌های نرم از اهمیت بسزایی برخوردار است. یادگیری مهارت‌های نرم می‌تواند به کارآفرینان کمک کند تا بتوانند بازارهای جهانی را بهتر درک کنند و برای ورود به آن‌ها آمادگی داشته باشند.

اعتمادی پور تصریح کرد: پارک‌های فناوری نقش مهمی در توسعه کارآفرینی و فناوری دارند. این مکان‌ها با فراهم کردن فضای مناسب برای شرکت‌های نوپا، کمک می‌کنند تا ایده‌های نوین به صورت عملی و با توجه به نیاز بازار، پیاده‌سازی شود. علاوه بر این، پارک‌های فناوری با تامین منابع مالی و فنی، شرکت‌های نوپا را در طول راه حمایت می‌کنند.

وی بیان کرد: مهارت‌های نرم شامل مهارت‌های ارتباطی، رهبری، همکاری، حل مسئله، خلاقیت و انعطاف‌پذیری هستند. این مهارت‌ها به کارآفرینان کمک می‌کنند تا بتوانند بازارهای جهانی را بهتر درک کنند و در موفقیت شرکت خود در این بازارها نقش موثری داشته باشند.

معاون فناوری و پشتیبانی پارک گفت: پارک‌های فناوری با فراهم کردن فضای مناسب برای شرکت‌های نوپا، امکان پیاده‌سازی ایده‌های نوین و موفقیت در بازارهای جهانی را برای شرکت‌های نوپا فراهم می‌کنند.

این مقام مسئول بیان داشت: امروز، یک کارگاه آموزشی با موضوع “حرکت به سمت بازارهای جهانی به کمک یادگیری مهارت‌های نرم” در پارک فناوری برگزار شد. این کارگاه، به کارآفرینان و شرکت‌های نوپا کمک می‌کند تا با استفاده از مهارت‌های نرم، بتوانند بازارهای جهانی را بهتر درک کنند و برای ورود به آن‌ها آمادگی داشته باشند.

اعتمادی گفت: این کارگاه به چگونگی استفاده از مهارت‌های شبکه‌سازی و ارتباطی برای ورود به بازارهای بین‌الملل و موفقیت در آنها می‌پردازد.

وی افزود: هدف از برگزاری کارگاه مذکور این بود که  دانش و مهارت‌های لازم جهت ایجاد روابط معنادار کاری با فرهنگ‌ها و خواستگاه‌های مختلف در اختیار شرکت‌گنندگان قرار گیرد.

اعتمادی تصریح کرد:در این کارگاه موضوعاتی همچون استراتژی‌های ارتباطی موثر، مهارت‌های شنیداری فعال و مهارت‌های مورد نیاز کار تیمی مورد بررسی قرار گرفت.

معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری هرمزگان بیان داشت: شرکت‌کنندگان پس از پایان این دوره یاد می‌گیرند که چگونه علایق و اهداف خود را با افرادی که ملاقات می‌کنند همسو نموده و تطبیق دهند، چگونه مهارت‌های شبکه‌سازی خود را توسعه داده و بهبود بخشند تا شبکه قوی‌تر و گسترده‌تری را ایجاد نمایند.

اعتمادی تصریح کرد:امروز در بازار کار جهانی، مهارت‌های ارتباطی رمز موفقیت‌های فردی و سازمانی است و تقویت این مهرت ها از اهداف بلند مدت پارک علم و فناوری است.

گفتنی است مدرس دوره فیلیپ کاررا( FILIPE CARRERA) سخنران، مربی و مشاور بین المللی در زمینه تجارت و دانشگاه بود.

انتهای پیام:/

درباره نویسنده

روابط عمومی و امور بین الملل

نویسنده : روابط عمومی و امور بین الملل

پارک علم و فناوری هرمزگان