بازگشت به اخبار

نشست هم اندیشی دورهمی نوآورانه بندرعباس برگزار شد

نشست هم اندیشی دورهمی نوآورانه با موضوع بازاریابی و فروش با حضور فعالان و استارت آپ های این حوزه در سالن کنفرانس پارک علم و فناوری برگزار شد.
در این دورهمی لیلا داشاب،طراح و تولید کننده کیف و کفش های پارچه ای با برند دختولوک در مورد بازاریابی و فروش سخن گفت.
مطالبی در خصوص هدف گذاری، تفکیک بین بازاریاب و فروشنده، ارتباطات، ویژگی هایی که باعث می شود مشتری پیشنهادات شما را بپذیرد و … ارائه شد.
همچنین لیلا داشاب در مورد هدف گذاری گفت: هدف باید واضح و مشخص، قابل اندازه گیری، دست یافتنی، واقع بینانه و قابل زمانبندی باشد.
او همچنین در مورد تفکیک بین بازاریاب و فروشنده عنوان کرد که فروشنده کسی است که محصولات موجود شما را به دست مصرف کننده و متقاضی میرساند و بازاریاب کسی است که با بررسی و تحلیل بازار کمک می کند مشتری ها به محصول یا خدمات شما علاقه مند شوند.
داشاب در ادامه به توضیح ارتباطات پرداخت و گفت: همه کارهای ما به نوعی ارتباط است، زبان تنها بین ۸ تا ۲۴ درصد از پیام را منتقل می کند و مابقی پیام توسط تن صدا، لحن، نوع پوشش، نحوه نشستن، زیور آلاتی که استفاده می کنید و… منتقل می شود.
پس از آن افراد حاضر در دورهمی به بحث و گفتگو و تبادل نظر پرداختند در دورهمی نوآورانه این هفته به بررسی و ارائه مطالب بازاریابی و فروش و ادامه صحبت های هفته قبل می پردازیم.
social position

اشتراک این نوشته

بازگشت به اخبار