اولین دوره مهارت افزایی منتورینگ کسب و کار برگزار می‌‎شود

اخبار پارک
14 دی 1401
پارک علم و فناوری هرمزگان
اولین دوره مهارت افزایی منتورینگ کسب و کار برگزار می‌‎شود

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری  هرمزگان، دکتر صادق صمصام پور، مدیر مرکز رشد جامع اظهار کرد: پارک علم و فناوری استان در راستای خدمات‌رسانی بهتر به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان پارک علم و فناوری اقدام به راه‌اندازی دپارتمان توانمندسازی و کسب و کار کرده است.

در این راستا پارک علم و فناوری هرمزگان اولین دوره مهارت افزایی منتورینگ کسب و کار از سری آموزش‌های کوچینگ و منتورینگ را برای مدیرعامل های شرکت های مستقر و فعالین موسسات عضو برگزار کرده است.

این دوره از اول دی ماه 1401 به مدت دوازده هفته (16 ساعت) برگزار می‌شود که 4 هفته دی ماه هفته ای یکبار و دو ماه  پایانی به صورت دو هفته ای یکبار حضوری، میزبان شرکت کنندگان در محل پارک علم و فناوری می‌باشد. مجری برگزاری دوره “شرکت سنجش دانش صنعت جنوب (سهامی خاص)” از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری است.

صمصام پور ادامه داد: علاقمندان به مشاوره و منتورینگ و شروع فعالیت در پارک علم و فناوری و یا در خصوص راه‌اندازی مدیریت و توسعه کسب و کار، کسب دانش و مهارت کاربردی در مدیریت کسب و کار، حل مسئله و چالش‌های کسب و کار، کسب تجربه مورد نیاز در این خصوص و  آشنایی به گرایش‌های استارت‌آپی روز دنیا می‌توانند به مراجعه به سایت پارک علم و فناوری هرمزگان و تماس با داخلی 07631017122 از آخرین اطلاعات این حوزه و مشاوره و منتورینگ اطلاع پیدا کند.

مدیر مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری هرمزگان تصریح کرد: بسیاری از این مشاوره‌ها رایگان است و منتورینگ مورد بحث با حمایت 90 درصدی پارک علم و فناوری برگزار می شود، همه کسانی که در این خصوص تقاضای مشاوره با متخصصان این حوزه در استان و کشور داشته باشند، می‌توانند با مراجعه به پارک علم و فناوری استان دپارتمان توانمندسازی از این خدمات استفاده کنند.

وی در پایان افزود: امیدواریم امسال با توجه به اینکه به عنوان سال «تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده، این فرصت فراهم شود که شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور استان هرمزگان رشد قابل توجهی را داشته باشند.

blank blank blank blank

درباره نویسنده

روابط عمومی و امور بین الملل

نویسنده : روابط عمومی و امور بین الملل

پارک علم و فناوری هرمزگان