حضور سه شرکت فناور در نهمین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان بندرعباس+ تصویر

اخبار پارک
24 بهمن 1400
پارک علم و فناوری هرمزگان
حضور سه شرکت فناور در نهمین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان بندرعباس+ تصویر

blank

سه شرکت فناور  پارک علم و فناوری هرمزگان دی نهاد آرتین، فضا زمان قشم و آلکا بتن در نهمین نمایشگاه تخصصی جامع صنعت ساختمان بندرعباس حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل پارک علم و فناوری هرمزگان، علی فتی گفت: نهمین نمایشگاه تخصصی جامع صنعت ساختمان بندرعباس که از 20 تا 24 بهمن 1400 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بندرعباس برگزار گردید.

وی تصریح کرد: سه شرکت فناور با حمایت پارک علم و فناوری هرمزگان در نمایشگاه مذکور حضور یافتند.

فتی افزود: حضور شرکت های فناور در نمایشگاه های تخصصی باعث معرفی بیشتر آنها و آشنا شدن عامه مردم با پارک علم و فناوری و بهره مندی از توانمدی های شرکت های مستقر در آن می شود.نمایشگاه‌ها نه تنها به سود غرفه‌داران و بازدیدکنندگان است؛ بلکه به اقتصاد محلی در منطقه‌ی محل برگزاری نمایشگاه سود می‌رساند.

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان ادامه داد: نمایشگاه‌ها همیشه ابزاری برای تبادل دانش بوده‌اند. دانش به معنی اطلاعاتی است که پردازش و اصلاح‌شده و در بافت مناسب قرار می‌گیرد. در جامعه مبتنی بر دانش امروز، اطلاعات یک منبع تعیین‌کننده و جذاب هست؛ بنابراین، تولید، انتخاب و انتقال اطلاعات یکی از مهم‌ترین وظایف یک اقتصاد ملی است.

وی تصریح کرد: یکی از فایده های حضور در نمایشگاه این است که افرادی که با کسب و کار شما مرتبط هستند، از وجود شما مطلع می شوند، و این خود یک مزیت است.

blank blank blank blank blank blank blank blank blank

انتهای پیام/:

درباره نویسنده

روابط عمومی و امور بین الملل

نویسنده : روابط عمومی و امور بین الملل

پارک علم و فناوری هرمزگان